Zoek een occasion

U heeft geen filter geselecteerd!

Ontvangt u de krant niet?

APELDOORN – Maandelijks valt de Autopaper bij u op de mat; een vertrouwde krant met het laatste autonieuws, achtergronden en speciale aanbiedingen van regionale dealers en bedrijven. Wanneer u de Autopaper echter niet ontvangt, horen wij dit graag van u.

Hoewel onze verspreiders en bezorgers de grootst mogelijke zorg dragen voor de aflevering van de Autopaper, kan er altijd iets mis gaan in dit proces. Wanneer u de Autopaper niet ontvangt kunt u dit doorgeven via ons nieuwe platform, Spread-It. Op de website van Autopaper – www.autopaper.nl – treft u bovenaan in het menu het nieuwe kopje ‘klachten’. Hier vindt u het klachtenformulier. Met dit formulier kunt u rechtstreeks aan de verspreider doorgeven wanneer u de Autopaper niet hebt ontvangen en op welk adres dit is. Wij gebruiken deze informatie om de verspreiding nog verder te kunnen verbeteren. Na het indienen van een melding krijgt u per mail een ontvangstbevestiging. Zo weet u dat uw klacht in goede orde is ontvangen en ook echt in behandeling is genomen.

Oplossing
Met deze nieuwe methode komen klachten sneller en rechtstreeks bij de verspreider terecht zodat deze nog sneller opgelost kunnen worden. Wij moedigen u daarom aan ook actief gebruik te maken van dit klachtenformulier als u de Autopaper niet hebt ontvangen. Immers, zonder klachten weten wij niet wanneer er iets mis gaat.