Zoek een occasion

U heeft geen filter geselecteerd!

Automaatbakpioniers

In het verleden is Autotess een pionier geweest bij het reinigen van airco’s. Vijf jaar geleden vervulden we dezelfde pioniersrol met betrekking tot het spoelen van automaatbakken. Inmiddels zijn er steeds meer autobedrijven die beweren dat ze bekwaam zijn in het preventief reinigen van automaatbakken. Preventief reinigen vergt echter meer dan alleen simpelweg een spoelmachine aanschaffen. Momenteel staan die bedrijven pas op het punt waar wij vier of vijf jaar geleden stonden. Kortom, ze beschikken nog lang niet over de specialistische kennis en jarenlange ervaring waarover Autotess wél beschikt. Wij waren destijds landelijk een voorloper op dit gebied en hebben inmiddels zo’n 500 spoelingen van automaatbakken gedaan. We weten wanneer auto’s wel of niet gespoeld moeten worden, wanneer een reparatie wel of niet nodig is en kunnen door onze ervaring zelfs telefonisch maatadvies geven. Bij Autotess reinigen we niet alleen automaatbakken, maar kunnen we ook motoren op een aantal manieren inwendig reinigen. Het opdoen van al die ervaring heeft veel tijd en geld gekost en is een proces geweest van continu ermee bezig zijn. Autotess maakt bij het spoelen gebruik van verschillende reinigers. We hebben namelijk ervaren dat er qua werking een verschil is in agressiviteit. De ene klacht kan beter met een vriendelijke reiniger worden aangepakt, terwijl bij een andere klacht of een ander automerk een agressieve reiniger noodzakelijk is. Ook onderscheiden wij ons door vooraf heel gericht aan de klant te vragen naar het eindresultaat dat hij wenst. Het spoelen van automaatbakken heeft ons de afgelopen jaren rijker gemaakt qua ervaring en onze manier van werken. Voor vrijwel alle merken kan Autotess klanten een scherpe prijs bieden. Zoals eerder gezegd, is het spoelen van automaatbakken dus veel meer dan eenvoudigweg een spoelmachine aanschaffen om omzet te genereren.

Het is echt een kwestie van er jarenlang als garage specialistisch en gericht mee bezig zijn om klanten optimaal van dienst te kunnen zijn.

Gerrit Tessemaker