Dit is alweer de eerste column in 2018 en graag wil ik u allen een heel fijn en voorspoedig jaar toewensen en een goede gezondheid. Mogelijk bent ook u in de laatste weken van 2017 bezig geweest om de zomervakantie te plannen of bent u nog bezig om deze uit te zoeken. Wat gaan we doen en van welke gemakken willen we gebruik gaan maken? Gaan we gebruik maken van een All Inclusive aanbieding en kiezen we voor alle gemak? Exact weten wat u kwijt bent aan verblijf, eten en drinken? Deze formule zien we niet alleen bij de vakantieaanbiedingen, maar ook bij restaurants, sport- en fitnessclubs en ook bij heel veel autobedrijven. Na de aanschaf van de auto weet u vaak wel de kosten van uw verzekering en wegenbelasting, maar niet van de onderhoudsprijzen en extra werkzaamheden. Maar ook de autodealers hebben vaste onderhoudsprijzen en ook een service waarbij u extra privileges en service bij kunt kopen voor een laag bedrag, de zogenoemde servicekaart. Vaak is de prijs rond de dertig euro en daarvoor kunt u het hele jaar gratis langskomen om uw vloeistoffen zoals olie, koelvloeistof en ruitensproeiervloeistof te laten bijvullen. In dit servicepakket zit meestal ook een gratis uitgebreide pechhulp met een dekking in heel Europa en ook helpen ze u met sterreparatie in uw voorruit, reparatie van uw lekke band en wordt uw verlichting gerepareerd. Samen met korting bij de aanschaf van accessoires verhoogt dit alles het rijplezier en kunt u zorgeloos het hele jaar door aankloppen bij uw dealer. De gratis zomer- en wintercontrolebeurten en aircocheck kunt u vaak ook laten uitvoeren nadat u een afspraak hebt gemaakt. Wilt u meer weten en kiest u ook voor het gemak? Laat u zich dan eens informeren bij de dealer voor zijn All Inclusive servicegemak. Ik zie u graag en ook ons team vertelt u graag meer over deze servicekaart.
Groeten,
René Temmink